google-site-verification=MFQSoSQpLErATECveP9tGSQ7w_yWJo_MLXwz1oshCoA

روانکده

روانکده

روانکده

روانکده

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود فیلم ایرانی استراحت مطلق با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی

فیلم استراحت مطلق با کیفیت متوسط و عالی DVD

 

دانلود فیلم استراحت مطلق با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv , mp4

حجم : 523 , 339 مگابایت

مدت زمان: 75 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1393

کارگردان : عبدالرضا کاهانی

بازیگران : ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، فریده فرامرزی، امیرشهاب رضویان و . . .

خلاصه داستان : فیلم ماجرای زن و شوهری است با بازی بابک حمیدیان و ترانه علیدوستی که مدتی است از یکدیگر جدا شده و بابک حمیدیان بعد از ازدواج هم در زندگی ترانه علیدوستی دخالت می کند و مشکلاتی را برای او رقم میزند.زن برای تشکیل زندگی مشترک و جدید و نیاز به درآمد مالی به تهران میرود و به دوستانش رجوع میکند.یعنی خانواده­ ی رضا عطاران و فریده فرامرزی و هم چنین کارفرمای سابقش در کارخانه­ ی کاسه توالت سازی با بازی امیر شهاب رضویان.فیلم ماجرای تلاش های بابک حمیدیان برای بازگرداندن ترانه علیدوستی به دامغان-شهر محل زندگیشان-است.

 

توضیحات و اخبار این اثر : استراحت مطلق فیلمی به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا کاهانی و تولید سال ۱۳۹۳ می باشد. کاهانی ساخت فیلم های «بی خود و بی جهت»، «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بیست» و ... در کارنامه ی سینمایی خود دارد. فیلم «استراحت مطلق» ابتدا «از هر نظر معمولی» نام داشت.

رضا عطاران و همسرش، فریده فرامرزی برای اولین بار در کنار یکدیگر در فیلم «استراحت مطلق» بازی می کنند. اعمال محدودیت سنی برای فیلم «استراحت مطلق» درنظر گرفته شده است و تماشای این فیلم به افراد زیر 14 سال توصیه نمی شود.

 

دانلود فیلم استراحت مطلق

 

[br]

  • ali kavyani