google-site-verification=MFQSoSQpLErATECveP9tGSQ7w_yWJo_MLXwz1oshCoA

روانکده

روانکده

روانکده

روانکده

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

هر کدام از این اختلالات از عملکرد نادرست مجموعه کف لگن ناشی می شود و باعث تغییر در شیوه زندگی افراد می شود و افراد را با استرس، اضطراب و مشکلات در روابط بین فردی و اجتماعی رو به رو می کند. روش های الکتروتراپی، بیوفیدبک و تمرین درمانی از متد های اولیه برای درمان این اختلالات هستند. روش الکتروتراپی توسط فیزیوتراپیست برای تقویت عضلات و یا رفع اسپاسم این عضلات انجام می شود. دستگاه بیوفیدبک می تواند میزان فعالیت عضلات کف لگن را نشان دهد و از این روش برای بهبود اختلالات کف لگن استفاده می شود که به تدریج فرد کنترل عضلات بدن خود را به طور کاملا ارادی به دست می آورد.   

فیزیوتراپی در منزل مشهد

  • ali kavyani

چگونه خدمات را از حامیان سلامت رضوی دریافت کنیم ؟

برای دریافت خدمات پزشکی و پرستاری از حامیان سلامت رضوی کافیست ب شماره 09309009159 تماس گرفته و شرح حال بیمار خود و مشکل او را شرح دهید کارشناس ما با توجه به شرح حال و وضعیت بیمار شما کارشناس مربوطه اعم از پزشک یا پرستار برای شما در سریع ترین زمان ممکن اعزام میکند توجه کنید زمان برای ما خیلی مهم است و ما همیشه در تلاشیم تا در سریع ترین زمان ممکن ارائه خدمت صورت گیرد.

نگران نباشید اگر نیاز به تهیه دارو باشد پس از ویزیت پزشک و یا متخصص در منزل کارشناس پرستار ما میتواند داروهای شما را تهیه نماید ما تمام دوره درمان را همراه شما هستیم.

فیزیوتراپی در منزل مشهد

  • ali kavyani