google-site-verification=MFQSoSQpLErATECveP9tGSQ7w_yWJo_MLXwz1oshCoA

روانکده

روانکده

روانکده

روانکده

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

فلوکسیتین

۰۷
مرداد

فلوکستین غیر از کاربرد اصلی یعنی درمان افسردگی و اضطراب، در درمان برخی دیگر از اختلالات ازجمله سندروم پیش از قاعدگی، درمان مشکلات زناشویی، برخی اختلالات خوردن (پراشتهایی عصبی)، حملات ترس (حملات غیرقابل پیش‌بینی و ناگهانی ترس و نگرانی شدید)، اختلالات خواب و برخی دیگر از اختلالات نیز کاربرد داشته و براساس بررسی و نظر پزشک تجویز می‌شود.


فلوکستین به شکل کپسول‌های ۱۰ و ۲۰ میلی‌گرم در بازار رایج است و برای درمان بیماری‌های افسردگی، اضطراب و وسواس جبری تجویز می‌شود.

فلوکسیتین ۲۰

  • ali kavyani

نکته مهم و حیاتی در حوزه ی سلامت روان کودکان تشخیص درست و دقیق است که در واقع گام اول از مسیر درمانی را به درستی تعیین می کند.

چه بسا خانواده هایی که به دلیل عدم موفقیت در دستیابی به تشخیصی درست از یک مشکل ساده سالها در مراکز درمانی مختلف وقت و هزینه صرف می کنند بی آنکه مطمئن بشوند مساله فرزندشان به واقع چیست و چه راه حلی دارد.

بنابراین تشخیص درست گامی ضروری برای تعیین و طرح ریزی مسیر درمانی است.این مساله زمانی که مراجع یک کودک است و طبیعتا به اندازه ی یک بزرگسال نمی تواند اطلاعات دقیق از شرایطش به اطرافیان و پزشک بدهد حساس تر می شود.

  • ali kavyani